kenapa dengan saya ni. .

Sunday 11 March 2012

assalamualaikum..


sapa tahu ubat tuk orang yang cemburu buta??
sapa tahu?..boleh tolong tak??..saya rasa saya dah kena penyakit tu la..sakit jiwa ok!..
saya x suka sikap saya yang macam ni.. :'(


kenapa dengan saya ni??? kenapaaaaaaaaaaa????...
tolong la wahai hati..awak perlu dirawat ni...
saya bukan cemburu pada orang lain..tapi cemburu pada incik tunang..


saya cemburu sebab dia bz je..padahal tu hak dia kan..
tapi kenapa dengan saya ni..apa masalah saya sebenarnya??
dulu saya x macam ni pun..saya cool je..boleh aje bersabar..tapi kenapa sekarang lain..
kenapa???...


saya nak jadi mimie yang dulu..yang sentiasa bersabar dengan apa jua keadaan..
saya x nak mimie yang sekarang..saya xnak... :'(


tolonglah kuatkan hati ni..mungkin ni la dugaan orang yang dah tunang kan..
rasanya bukan saya sorang yang macam ni kan..sebab ada terbaca kat blog orang lain pun kena penyakit macam ni..bahaya sungguh kan..


wahai hati..jangan la buat tuan mu terseksa jiwa dan raga..
sakit tahu x... :'(

Post a Comment