pelik tapi benar??

Wednesday 28 March 2012

assalamualaikum...


erm..napa yerk tajuk diatas tu Pelik Tapi Benar?..sebabnya tu la yang saya tengah rasa sangat ni..macam ni, i have 1 friend..xyah la tanya sapa..apa kaitan dia dengan saya ye..cukup la saya kata sebagai seorang kawan..


saya nak la kenal rapat dengan dia, tapiii.....xtahu la nak cakap macam mana..kadang saya cuba nak ramah mesra..tapi dia macam nak xnak je..tapi kalau dalam msg macam ok lagi..tapi bila sembang kat fb sebaliknya..ermm..knapa yerk macam tu..


kadang-kadang macam terasa hati juga..rasanya macam xde pula buat silap..kalau nak cakap pun rasanya dah cukup berhati-hati takut terasa..padahal xla selalu pun sembang..
kadang-kadang bila buka fb tengok dia sembang ngan orang lain rancak je..


tapi kalau dengan kita ni?..macam nak xnak je..karang x bertegur kang kata sombong..susah kan..kang terlebih mesra kata nak ambik tahu hal dia..mcam mna ni?..serba salah di buatnya..


bila orang buat macam ni rasa macam rendah diri sangat-sangat..rasa macam kita ni teruk sangat..saya tahu saya x sehebat orang lain..ada kje bagus2..bljar pun pndai...tapi...itu yang menjadi ukuran ke?..erm..dah tahap melalut dah ni..


xpelah, yang penting saya sedar sapa diri saya..mungkin orang tu segan kut kan nak sembng-sembng ngan kita..think positive je la..itu je la yang mampu saya kata..


sekian...  =(

Post a Comment