thank's to Allah

Saturday 10 March 2012

assalamualaikum...


alhamdulillah..pagi ni @ hari ni rasa bagai mendapat sedikit keceriaan dan kekuatan tuk hadapi hidup..
semalam dapat lepaskan rindu pada incik tunang..dapat berbual dengan dia..
walaupun airmata ni keluar juga, biarlah dia tahu apa yang hati ini rasa..
sesungguhnya biarlah ia pengubat segala duka..


alhamdulillah..incik tunang banyak pujuk hati ini..sekurang-kurangnya hati ini dapat terima sikit keadaan yang terjadi..
dapat memujuk perasaan yang bercelaru..
alhamdulillah juga, dia memberi saya sedikit ketenangan..


walaupun dia sendiri belum pasti sepenuhnya akan pergi, saya tetap berharap dia xkan pergi..
tapi...boleh ke begitu??
seandainya dia harus pergi, diri ini harus merelakannya..


saya perlu kuat..saya perlu bersabar..itulah pinta nya..insyaAllah..
sya akan buat demi hubungan kita..


petang tadi my mum cakap, kalau saya nak beli barang hantaran sikit sikit pun boleh dari sekarang..then i say, ' akak xde semangat nak buat sume tu dulu..akak xde mood nak cari sume tu..tunggu la nanti..  
boleh bayangkan x cara saya cakap tu macam mana..dengan muka yang xde kemanisan.. :(


la hai cik mimie..frust sangat la tu yea?.. ;-)
bukan kemain frustnya...bukan frust apa, rindu kat incik tunang ok.. ;-)
maklum la, sejak bertunang ni perasaan bukan kemain lagi sensitif nya..nak tegur pun takut..


rasanya bukan saya sorang aje macam ni kan..fenomena sungguh kalau nak tunang ni..
nasib badan la...


lalalalalala~~~

Post a Comment