Segmen : Saya Follow U,U Follow Me By mselim3

Thursday 14 February 2013

assalamualaikum..

dah petang-petang ni teringin pula nak bersegmen.. padahal kerja tengah banyak..hehehe.. yela, kalau hadap kerja je pun, stress juga kan? betul tak.. moh ler kita layan segmen dulu.. ^_^


korang nak join juga ke? meh la tekan banner tu.. :)

erm, bab follow blog empunya segmen tu, saya dah lama follow ye..

dan yang best tarikh tutup pada 22 Feb 2013.. apa yang bestnya? tarikh ulangthun pertunangan saya..hehehe..senang nak ingt.. :p

xnak bebel panjang-panjang.. cuma nak ajak kawan-kawan yang berkelapangan, meh la join sama.. :)

15 comments

  1. http://dairihatiyana.blogspot.com/2013/02/segmen-doodle-princess-by-aisyahazirah.html
    tag akak!

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen yang sama :D

    http://kuciputersenyum.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-follow-uu-follow-me-by.html

    ReplyDelete
  3. heeh...tarikh ulang tahun perkahwinan rupanya...xper jangan lupa follow blogger yg lain k...list saya dah siapkan...

    mselim3

    ReplyDelete
  4. Wilma join jugak ;-)

    http://www.duniawilma.com/2013/02/segmen-saya-follow-u-u-follow-me-by.html

    ReplyDelete
  5. salam ziarah dari segmen yg sama n follow juga =)

    ReplyDelete
  6. yana zulkifli :
    -mekasih yana..klau smpat akk join eh.. :)

    cikdamia sahaja :
    -mekasih cik damin sudi singgah sini.. :)

    nuyui a.k.a yui :
    -mekasih nuyui.. :)

    mohd selim zainal :
    -eh bukan..bukan perkahwinan..tapi pertunangan je.. hik3.. ;)

    kucing manja :
    -wslm..mekasih sudi singgah sini.. ;)

    dunia wilma :
    -balas knjungan wilma.. ;)

    farah waheda :
    -mekasih sis.. ;)

    nazirah @ ezyra :
    -mekasih zyra..

    emaa hasnah :
    -mekasih..saya berknjung kmbali.. ^_^

    nurul aini :
    -mekasih dik.. ;)

    ratu hatiku :
    -join jgn tak join kak..hehehe

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum cik mimie, maaf baru sempat bw dr segmen yang sama ! salam ukhuwwah dr belog jcb :)

    ReplyDelete
  8. qasehnyarania :
    -mekasih ciksu..selamat berblogwalking.. :)

    mar haini :
    -w'salam..mekasih mar sudi singgah sini.. ^_^

    ReplyDelete