1st GA by MG

Wednesday 6 March 2013


assalamualaikum/salam sejahtera.. 

selamat tengahari semua.. dah lunch? harini mood buat keje macam slow je.. ntah la knapa..

so, godek-godek blog.. nak join pula segmen kawan-kawan. baru la adilkan.. kawan-kawan join segmen kita, kita kena la support dorang balik.. ^_*

nampak 1 GA dari sis MG.. sis MG nampak gayanya macam tengah pening memikirkan hadiah apa yang dia nak bagi pada tunang dia. walaupun saya ni dah berstatus tunang orang, tak la juga pandai bab-bab hadiah ni..heheh

sebabnya? dalam 7tahun kenal, baru sekali je pernah bagi hadiah pada dia.. tu pun kebetulan sebab besday dia time raya..hohoho..

sebelum tu.. syarat 1 - 4 rasanya saya dah penuhi.. so nak start dari syarat ke-5 dan seterusnya.

sebenarnya saya tak tahu bajet sis tuk beli hadiah tu berapa. so, saya bagi list @ cadangan la eh.. *tak pakar pun bab-bab hadiah lelaki ni* hehehe

1. Jam tangan - kalau pemberian jam tangan ni dari yang teristimewa, tentu dia akan pakai selalu. dan bila dia pakai selalu, tentu dia akan tengok selalu tuk tahu masa kan.. :)  setiap kali dia tengok masa, insyaAllah dia akan ingat sis juga.. ^_*

2. Baju - mesti dia akan hargai dan pakai bila kuar bersama.. ^_^

3. Buku - buku ni tak kisah la tentang apa. tu pun kalau tunang sis minat membaca.. hehehe.. lagi bonus kalau bagi buku tentang bab alam rumahtangga/persediaan untuk berkahwin/cara untuk membina sebuah keluarga bahagia.. ;)

4. Set wallet + tali pinggang - yang ni je saya pernah bagi..hehe.. lagipun 2 barang ni memang dorang akan pakai. yang ni bajet saya beli haritu bawah Rm100. dan yang penting dalam wallet tu saya letak gambar saya siap2..keh3..! :p


setakat ni, tu la cadangan saya..hehehe.. maklumlah, belum kawin kan..so tak pandai sangat bab-bab hadiah gini..hehehe.. ;)



tarikh akhir : 20 mac 2013


9 comments

  1. macam menarik je..hehe..semoga berjaya kak. ^___^

    ReplyDelete
  2. Lissa setuju sangat dengan jam tangan tuu, hehe., selamat bergiveaway yea kak., ehhe

    ReplyDelete
  3. cikzaniff :
    -usha jangan tak usha..hehehe

    nurul aini :
    -aini nak join sekali ke? meh laa..kut idea lagi bernas.. :)

    lissa lalissa :
    -mekasih lissa..rata2 msti pikir jam kan.. hehe

    ReplyDelete
  4. Dtg dr GA yg sama,follow awk n goodluck ;)
    http://kecikyangkepoh95.blogspot.com/2013/03/1st-ga-by-mg.html

    ReplyDelete
  5. zulaikha zulkifly :
    -mekasih ya sudi singgah sini..akk visit kmbali.. :)

    ReplyDelete
  6. Sy last minute join... kebetulan free. Terima kasih dtg singgah..

    http://mrsnellybouquet.blogspot.com/2013/03/1st-ga-dari-mg.html

    ReplyDelete
  7. all the best Mimie!!

    Sya jarang bukak blog skang sbb bz kt office. Internet pon ad prob sket skang nih

    p/s : result da taw ke belom??hehehehehe

    ReplyDelete
  8. nelly norizal :
    -mekasih sudi berknjung ke sini.. =)

    orked violet :
    -tQ & thniah for u.. =)

    ReplyDelete