TERHAD.

Sunday 11 May 2014

Assalamualaikum.. salam sejahtera..

Kat sini, saya inform awal-awal la ye supaya ada yang tak terasa hati. Saya masih tak balas kunjungan, balas follow balik, singgah baca entry & komen kawan-kawan semua.. bukan sebab tak sudi tau.

Tapi internet adalah sangat TERHAD.

insyaAllah kalau xde apa halangan bulan jun ni ingat nak ajak en.suami balik ipoh. Jadi time tu saya ingat saya akan cuba membalas mana yang boleh. Follow mana yang belum di follow..

Maklumlah kat sana pakai wifi. Unlimited pula tu.. Sini tak. Wifi YES yang saya gunapakai hak en.suami ni terhad. Nak guna 2 orang. Mana mungkin nak ngadap kat saya sorang je.

Last month had limitnya habis cepat. Last-last menung la kami berdua tak dapat nak online. Mujur la ada tv. Haha.. maka ngadap la kami tv ni sampai mata pun tak tahan nak hadap.




So, buat masa ni saya dapat update entry saya je dulu ye.. jangan mara kita tau.. ^_^

kita pun rindu nak terjah awak-awak semua.. =)

9 comments

  1. apa blh buat.
    kena la ikut rentak di sana
    in shaa Allah.
    kami2 okje :)

    yg pnting jga diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. mimie, next time bru singgah kt hotel mimie share u. in shaa Allah lain tahun pulak le.haaa.ntah bila.yg ini pergi pon bercinta..kiki

      salah satunya sbb xnak drive.mmg jalan jem nk ke pasar malam.target ciksu mmg nk kepasar mlm tu. hihihi

      Delete
  2. kadang husna pon macam tu jugak..
    tak paa settle dulu nanti settle blog plak..
    jgn lupa husna taw..:p

    jaga diri kak..:)

    ReplyDelete
  3. Hehe biasa la..hidup tak selalu senang ... no worries ;)

    ReplyDelete
  4. masalah biasa dan sudah difahami ... hehehee

    ReplyDelete
  5. Update pasai baby!!
    Hihiiii ♡♡♡♡♡

    ReplyDelete
  6. Mmg kalau line internet amat terhad apa pun tak boleh...sabar je ler

    ReplyDelete
  7. Akak pn pakai yes mimie.. line laju tp itu la bila kouta habis tenat la sikit.. apa2 pn mmg tak leh lawan streamyx.. =D

    ReplyDelete