MULAKAN LANGKAH KEHIDUPAN BARU!

Friday 20 November 2015

assalamualaikum.. hai readers and bloggers..

dulu..
mak selalu cakap..
kalau kita nak berubah.. kita kena berani!.. kena keluar dari kehidupan kita yang sekarang..
kena ada keyakinan!
tak boleh nak lembik lemah!..



in shaa Allah.. 
saya akan cuba.. dan cuba mana yang mampu!..
ye saya tahu.. kehidupan sekarang ni  agak mencabar juga. dengan tahap nilai ringgit yang jatuh kan..

sekarang ni saya dan suami dalam proses untuk mulakan bisnes baru.. 
saya masih lagi on dengan bisnes drophip baju, serta barangan lain. sejujurnya, kalau orang ingat bisnes ni senang, memang tak. lebih kurang masuk 2month saya tiada sale langsung. 
pernah rasa give up. tapi saya cuba dan cuba untuk kuatkan hati..

saya juga masih on dengan bisnes tasbih dan brooch. jika ada rezeki buat saya, in Shaa Allah.
saya paham, persaingan sekarang ni tinggi. kalau orang tak percaya kita, memang susah!..

macam ni.. saya dengan suami kan dalam proses untuk mulakan bisnes sampingan baru. 
actually ni bisnes suami.. sebab peluang dari kem juga utk pihak ATM la kiranya.
saya hanya membantu.

in shaa Allah, dalam masa terdekat ni saya open order untuk pelbagai jenis jenama pinggan mangkuk, 7in1 multipurpose pan, dan lain lain barangan. 
harga mampu milik. 

boleh terjah PAGE saya mahupun FACEBOOK saya ye..


jenama semuanya yang terbaik. awak peminat vantage? tapi rasa mahal nak beli sesuatu bila kena bayar cash sekaligus? meh order dengan kita meh.
in shaa allah boleh buat ansuran. dengan syarat jangan terSKIP bayaran je la..

jangan risau.. saya bukan nak buat bisnes tipu tipu or kenakan orang ye. bukan bukan bukan!..
siapa yang kenal saya mesti tahu saya macam mana. 
niat saya nak tolong suami. mungkin ni salah 1 rezeki dari Allah kan. kenapa tidak saya mencuba.

sedangkan ramai orang yang kat luar sana tu pun memulakan perniagaan. apa salahnya kita mencuba kan.. :)

doakan buat saya dan suami ye...


2 comments

  1. Semoga lancar semua apa yang di laksanakan. Banyak rezeki dan jangan mudah mengalah...maju terus untuk kejayaan.

    ReplyDelete