Panggilan Terakhir Buat Pemenang.

Monday 9 November 2015

Assalammualaikum.. Selamat Pagi.



Maaf sangat buat pemenang sebab saya tak pos lagi hadiah. Saya tengah tunggu seorang lagi penerima brooch bagi details.

Saya tunggu penerima brooch no.1 serah alamat. Saya dah inform di link penerima. If lambat respon sehingga jam 11.59 malam hari rabu ni, saya cabut nama lain ye. Hope alert ye.

http://hanyadihatiku.blogspot.my/2015/10/senarai-nama-pemenang-giveaway-brooch.html?m=1

Dan lagi 1, penerima yang bertuah, tapi linknya dah delete pun saya anggap terbatal ye. Serba salah juga nak buat keputusan. Tapi memikirkan keadilan buat kawan kawan lain, saya terpaksa ambik keputusan ni.

So.. Apa apa pun if kena cabut undi, hari khamis ni saya cari penerima baru ye. Boleh saya poskan dalam minggu ni juga. Tak sampai hati nak simpan hadiah lama lama. :(
Maaf kawan kawan..

3 comments