Hilangnya 'Bakat' Menulis.

Thursday 11 August 2016

Hilangnya 'Bakat' Menulis.


Assalammualaikum.. Rasanya macam sekarang ni makin hilang 'bakat' nak menulis diblog. Rasa macam hilang je semangat untuk mencoret segala kenangan diblog. 

Memang rasa sayang dan rindu bila biarkan blog kosong. Tapi, saya percaya, sekalipun saya menyepi, memang takde yang peduli. Mungkin tiada siapa pun yang sedar-kan?..

Kalau saya aktif kembali pun, saya sendiri tak tahu, ada ke pembaca yang sudi membaca segala hasil penulisan yang dicatatkan disini. 

Rindunyaaaa..

Rindunya zaman kegemilangan dulu.. Rindu zaman kerja. Disaat itu juga rajin blogwalking.. Dapat ramai kenalan. Rasa macam meriah sangat waktu tu.  

Cuba nak cari kekuatan untuk 'share' apa sahaja yang boleh. Rindunyaaa nak mengomel di blog kesayangan ni.. 

In shaa Allah.. Blog ni tak kan dibiarkan sunyi tanpa sebarang coretan.. 

#Maaf, saya memang agak 'slowly' untuk blogwalking.. Tapi saya akan cuba usahakan ye. :)

9 comments

  1. I have the same problem... TT_TT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Bila masa mencemburui, mmng x dpt nk bg tumpuan pada blog..

      Delete
  2. Samalah kita. Dah makin jarang menulis. Mood mmg penting untuk menuliskan...

    ZH Blogger

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl. Tanpa mood, penulisan tu mcm takde makna je kan..

      Delete
  3. chaiyok..jom menulis jom heheheh

    ReplyDelete
  4. dekat rumah sibuk dengan anak2 biasalah tu. ada masa letak je cerita pape. sape yg baca tu jangan fikirkan sgt. janji kita sendiri rasa seronok membebel dalam ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl. Nampak gaya kena buat mcm tu la kan.. Kena menulis sbb rasa seronok nak berkongsi cerita..

      Delete
  5. kite serupa.. ciksu mla jd gni lpas hp rosak lah. gna hp lg satu x brapa nk bst menulip

    ReplyDelete